2014. március 6., csütörtök

Nyerő tuti foci tippek után, szerény csütörtök! Döntetlen vadászat!

Tegnapi nap jött a döntetlen sportfogadási stratégia első tippje! 3-ből 2 jött a napi tuti foci tippek közül is. A fránya román argentin ment csak el. Ma nagyon szerény a kínálat, csak egy döntetlen fogadásos tippel érkezem! Tegnap is jött vajon, ma is jönni fog?






Döntetlen fogadásos sportfogadási stratégia


A rulettból ismert Martin Gale módszer alapján játszom, csak döntetlenekre fogadok, a kezdőtét mivel Tippmixen játszok 200 Ft, ha nyerek vissza a kiinduló tétre, ha vesztek duplázom a tétet.


Csak bírjam tőkével, ez a stratégia lényege, most itt a blogon kendőzetlen őszinteséggel teszteljük a stratégiát vajon mennyire működik jól? Ha van tőkéd és bízol a stratégiában, tarts velem, persze a kockázat a Tied, ezt soha ne feledd! Mára is kinéztem egy mérkőzést!

Mivel tegnap nyertem így durván megháromszoroztam, az alap tétemet, következzen a mai döntetlen sportfogadásos napi tuti foci tipp! Ne feledjétek a lényeg, a tudatos sportfogadás!

Argentina: Arsenal S. : Quilmes 21.00


Nehezen választottam a 3 argentin bajnoki közül melyik legyen, végül erre a mérkőzésre esett a választás. Szembementem kicsit az idén mutatott formájukkal, a két csapatnak idén még nem volt döntetlene, ezért bízom benne, hogy ma megérkezik ez is. Egymás ellenibe néha becsúszott már pár döntetlen, mindkét csapat nagyon haloványan muzsikál. Nekem ez lesz a mai döntetlen sportfogadásos stratégia tippje. Döntetlen vadásztra fel!

Tipp: Arsenal S. : Quilmes döntetlen 3,1


Döntetlen stratégia : 1 tipp / 1 nyerő /kassza: +400 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése